tiho

ساخت وبلاگ

 

شاید این سوال برای بسیاری از داوطلبان مطرح شود که رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد چیست ؟ صرف نظر از ضریب هوشی ، سهمیه و ویژگی های فردی هر داوطلب که به نحوی در کسب رتبه قبولی دخیل می باشند ، برنامه ریزی اصولی و حساب شده مهم ترین فاکتوری است که داوطلب را در مسیر درست قرار داده و به نحوه مطالعه او نظم می بخشد . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا ، علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 98 می بایست قبل از هر چیز هدف خود را تعیین کرده و با تعیین الگوی صحیح مطالعه ، برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 98 را به بهترین نحو ممکن انجام دهند . جمع آوری و مطالعه منابع مفید و مورد تایید داوطلبان سالیان گذشته نیز فاکتور دیگری است که باید در برنامه داوطلب گنجانده شود . حال ممکن است برخی داوطلبان با نحوه برنامه ریزی اصولی آشنایی چندانی نداشته و به راهنمایی نیاز داشته باشند . این دسته از متقاضیان می توانند برای مشاوره برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 98 با افراد باتجربه و آگاه در این زمینه مشورت نمایند . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 117 تاريخ : 31 / 6 / 1397 ساعت: 13:00

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته آمار ریاضی است که در گروه آزمایشی علوم پایه قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آمار ریاضی را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد آمار ریاضی است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور آمار ریاضی مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته آمار ریاضی پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور آمار ریاضی 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 113 تاريخ : 31 / 6 / 1397 ساعت: 12:47

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته مدیریت دولتی طراحی سازمان های دولتی است که در گروه آزمایشی علوم انسانی قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت دولتی طراحی سازمان های دولتی را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد مدیریت دولتی طراحی سازمان های دولتی است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت دولتی طراحی سازمان های دولتی مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته مدیریت دولتی طراحی سازمان های دولتی پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت دولتی طراحی سازمان های دولتی 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 123 تاريخ : 31 / 6 / 1397 ساعت: 12:36

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته مدیریت دولتی بودجه و مالیه عمومی است که در گروه آزمایشی علوم انسانی قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت دولتی بودجه و مالیه عمومی را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بودجه و مالیه عمومی است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت دولتی بودجه و مالیه عمومی مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته مدیریت دولتی بودجه و مالیه عمومی پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت دولتی بودجه و مالیه عمومی 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 114 تاريخ : 31 / 6 / 1397 ساعت: 12:26

 

تا سال تحصیلی 96 - 97 هر سال آزمونی به نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم برگزار می شد اما در سال تحصیلی 97 – 98 آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی حذف شد و کلیه مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه به مدارس هیئت امنایی تبدیل شدند  و همه ی مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه خودشان اقدام به جذب دانش آموز ( بدون آزمون ) کردند و احتمالا امسال هم آزمون ورودی برای مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نخواهد شد . به نقل از مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا  احتمالا از این به بعد ورودی دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول در پایه هفتم عادی است و ظرف دو سال‌ آینده پایه هشتم و نهم مدارس نمونه دولتی نیز خارج خواهد شد و تمام مدارس نمونه دولتی در دوره اول متوسطه تبدیل به مدارس دولتی می ‌شوند .

 

برای مشاهده متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/3994/ثبت-نام-نمونه-دولتی-ششم-ابتدایی-98---99.html

 

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 124 تاريخ : 31 / 6 / 1397 ساعت: 12:09

 

کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت یکی از آزمون هایی است که هر ساله داوطلبان بسیاری را به خود اختصاص داده و به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص کشور برگزار می شود . متقاضیانی که رشته های گروه پزشکی را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب می نمایند می بایست برای ثبت نام در این آزمون به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند . به استناد سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیوا ، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 پس از انتشار دفترچه ثبت نام این آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . به عبارت دیگر مرکز سنجش آموزش پزشکی جدول زمان بندی مراحل مختلف آزمون را در دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی 98 منتشر کرده و چند روز قبل از شروع ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در اختیار داوطلبان قرار می دهد . پس از مشخص شدن این بازه زمانی داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت مذکور فرم ثبت نام را تکمیل نمایند . با توجه به این که برای شرکت در این آزمون شرط تجانس رشته وجود داشته و داوطلبان باید رشته امتحانی متناسب با مدرک کارشناسی خود را انتخاب نمایند ، مطالعه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 مندرج در دفترچه ثبت نام این آزمون ضروری است .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
 
heyvagroup-banner
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 140 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 13:23

 

تمامی داوطلبانی که بعد از مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری 98 ، مجاز به انتخاب رشته در رشته محل های دانشگاه های سراسری شدند ، می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 98 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند . از جمله سوال های پرتکرار انتخاب رشته دکتری سراسری 98 زمان شروع این فرآیند مهم است . به گفته سایت مشاوره انتخاب رشته دکتری سراسری هیوا ، زمان انتخاب رشته اوایل اردیبهشت ماه است . ابهامات انتخاب رشته دکتری 98 از زمانی که آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شدند بیشتر شد . پاسخ به سوالات متداول انتخاب رشته دکتری 98 در تکمیل فرم انتخاب رشته کمک شایانی می کند .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/3986/پاسخ-به-سوالات-متداول-انتخاب-رشته-دکتری-سراسری.html

 

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 117 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 13:06

 

پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 داوطلبان با برنامه ریزی و مطالعه منابع ، خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده می نمایند . سازمان سنجش نیز پس از دریافت آمار ثبت نام کنندگان ، مقدمات لازم برای برگزاری آزمون را فراهم کرده و برای هر داوطلب کارت ورود به جلسه صادر می کند . متقاضیان می بایست در بازه زمانی اعلام شده که معمولا 3 الی 5 روز قبل از برگزاری آزمون می باشد برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد هیوا نحوه دریافت کارت به این شکل است که داوطلب با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بر روی لینک دریافت کارت آزمون ارشد 98 کلیک کرده و پس از درج اطلاعات درخواستی پرینت کارت خود را تهیه می نماید . یکی از قابلیت هایی که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 98 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام من جمله معدل کارشناسی داوطلب می باشد . شایان ذکر است ویرایش مذکور مربوط به برخی اطلاعات داوطلب بوده و در بقیه موارد مراجعه به باجه های رفع نقص تنها راه اصلاح اطلاعات می باشد . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 102 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 13:01

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوفیزیک است که در گروه آزمایشی علوم پایه قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوفیزیک را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوفیزیک است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوفیزیک مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوفیزیک پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوفیزیک 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 114 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 12:00

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوشیمی است که در گروه آزمایشی علوم پایه قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوشیمی را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوشیمی است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوشیمی مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوشیمی پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور زیست شناسی سلولی و مولکولی بیوشیمی 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 113 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 11:50

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته ریاضی محض آنالیز است که در گروه آزمایشی علوم پایه قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ریاضی محض آنالیز را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد ریاضی محض آنالیز است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور ریاضی محض آنالیز مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته ریاضی محض آنالیز پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور ریاضی محض آنالیز 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 124 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 11:28

 

آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 98 - 99  هر ساله بصورت هماهنگ کشوری برای ورود به مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه برگزار می شود . در سال گذشته ثبت نام آزمون تیزهوشان و ثبت نام آزمون نمونه دولتی و آزمون آن ها به صورت هماهنگ کشوری و در یک روز برگزار شد . زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 - 99 احتمالا در بهمن و اسفند خواهد بود .  از شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم کسب معدل حداقل 19 در پایه هشتم می باشد . به نقل از مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم 98 - 99 احتمالا مثل سال گذشته در خرداد ماه خواهد بود و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 - 99 پنج الی شش هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود .

 

برای مشاهده متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/2082/ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم.html

 

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 135 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 11:17

 

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی برای شناسایی دانش آموزان با استعداد ، هر ساله و بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود . ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 احتمالاً در بهمن یا اسفند انجام می پذیرد . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99 احتمالا از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود . داوطلبان این آزمون باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند . به نقل از مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 احتمالا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا تیر ماه از طریق سایت azmoon.medu.ir اعلام خواهد شد .

 

برای مشاهده متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/2075/ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان-ششم-ابتدایی.html

 

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 109 تاريخ : 27 / 6 / 1397 ساعت: 11:11

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته ریاضی کاربردی آنالیز عددی است که در گروه آزمایشی علوم پایه قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ریاضی کاربردی آنالیز عددی را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی آنالیز عددی است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور ریاضی کاربردی آنالیز عددی مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته ریاضی کاربردی آنالیز عددی پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور ریاضی کاربردی آنالیز عددی 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 131 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 14:03

 

آزمون مدارس تیزهوشان برای شناخت دانش آموزان برتر در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم برای ورود به مدارس تیزهوشان برگزار می شود . از شرایط عمومی شرکت در ثبت نام مدارس تیزهوشان داشتن تابعیت ایرانی است اما شرایط اختصاصی شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان برای پایه ششم و نهم متفاوت است . داوطلبان باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کنند . به نقل از مشاوره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا آزمون تیزهوشان 98 - 99 احتمالا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و نتایج آزمون تیزهوشان احتمالا در تیر ماه از طریق سایت azmoon.medu.ir اعلام خواهد شد .

 

برای مشاهده متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/2080/ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان.html

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 111 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 13:00

 

در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود داوطلبان زیادی به رقابت پرداخته و ضمن حضور در جلسه آزمون به سوالات مربوط به رشته امتحانی مورد علاقه خود پاسخ می دهند . یکی از رشته های امتحانی ارائه شده در این آزمون رشته ریاضی کاربردی بهینه سازی است که در گروه آزمایشی علوم پایه قرار می گیرد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در این رشته می بایست منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ریاضی کاربردی بهینه سازی را مطالعه نموده و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هیوا منابع این آزمون همان دروس ترم اول کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی بهینه سازی است که دانشجو باید در دوره تحصیل پاس کند . از این رو دروس امتحانی ارشد فراگیر پیام نور ریاضی کاربردی بهینه سازی مشخص بوده و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج می شود . علاقه مندان به رشته ریاضی کاربردی بهینه سازی پس از دانلود این دفترچه از منابع ارشد فراگیر پیام نور ریاضی کاربردی بهینه سازی 97 مطلع شده و با ثبت نام در آزمون مربوطه به عنوان دانش پذیر تلقی خواهند شد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
 
tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 110 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 12:48

 

داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد می بایست به صورت جداگانه از دانشگاه سراسری ، فرم انتخاب رشته تکمیل نمایند . هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد . زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته است . نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 بدین صورت است که هر داوطلب بعد از ورود به پنل انتخاب رشته ، اول هزینه انتخاب رشته را می پردازد و بعد از آن می توانند رشته محل های خود را ثبت کنند . به نقل از سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا ، پرداخت هزنیه انتخاب رشته این دانشگاه به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/3983/هزینه-انتخاب-رشته-دکتری-دانشگاه-آزاد-98.html

 

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 138 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 12:43

 

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های وزارت بهداشت می بایست در آزمون دکتری علوم پزشکی 98 ثبت نام کنند . نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 بدین صورت است که هر داوطلب در ابتدا می بایست دفترچه ثبت نام منتشر شده در سایت سنجش پزشکی را مطالعه کرده و در صورت دارا بودن تمامی شرایط ، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کند . یکی از مهم ترین مراحل ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 ، تکمیل فرم ثبت نام است و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ثبت شده با اطلاعات شخصی باشد ، داوطلب از ادامه آزمون محروم می شود . مراحل ثبت نام دکتری علوم پزشکی 98 شامل تکمیل اطلاعات فردی ، اطلاعات تحصیلی و اطلاعات مربوط به سهمیه است . به نقل از سایت مشاوره کنکور وزارت بهداشت هیوا ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق سایت مذکور امکان پذیر است .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/3982/مراحل-ثبت-نام-دکتری-وزارت-بهداشت.html

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 109 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 12:36

 

 

داوطلبانی که برای آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 ثبت نام کردند ، باید قبل از برگزاری کنکور ، کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 را دریافت کنند و در جلسه کنکور همراه خود ببرند . سازمان سنجش زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را از طریق سایت این سازمان به نشانی sanjeshp.ir اعلام می کند . به نقل از سایت مشاوره کنکور دکتری وزارت بهداشت هیوا ، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری علوم پزشکی 98 بدین صورت است که هر داوطلب با داشتن کدملی و شماره تلفن همراهی که هنگام ثبت نام وارد کرده ، می تواند نسبت به مشاهده و پرینت آن اقدام کند . 

برای مطالعه متن کامل مقاله کلیک کنید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/3778/کارت-ورود-به-جلسه-دکتری-وزارت-بهداشت-98.html

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 109 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 12:28

 

 با توجه به ادغام ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در این آزمون حضور داشتند . داوطلبان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 برای دیدن نتایج کنکور دانشگاه آزاد خود باید وارد سایت نتایج کنکور دانشگاه آزاد شوند . نشانی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد azmoon.org  می باشد . داوطلبان بعد از ئارد شدن در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 می توانند با وارد کردن شناسه انتخاب رشته و شماره ملی خود وارد پرتال نتایج آزمون کنکور سراسری 97 شوند . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دهه سوم شهریور ماه بر روی سایت مذکور قرار می گیرد .

برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

 

www.heyvagroup.com/shownews/3988/سایت-اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html

 

tiho...
ما را در سایت tiho دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tiho tiho بازدید : 87 تاريخ : 26 / 6 / 1397 ساعت: 12:07